فروش لوله گازقیمت لوله گاز

قیمت لوله گاز

امروزه انتقال گاز بسیار حائز اهمیت است. کیفیت لوله گاز در قیمت آن تاثیر به سزایی دارد. کاربرد بسیار زیاد لوله گاز ما را بر آن می دارد که قیمت و کیفیت را در خرید لحاظ کنیم. برای برآورد هزینه اجرای خط گاز باید هزینه های اتصال گاز و لوله ها را نیز در نظر بگیرید. لوله گاز فولاد و پلی اتیلن، دو جنس لوله گازی هستند که برای گاز کشی ساختمان به کار می روند.

عوامل موثر در هزینه لوله گاز

در قیمت لوله گاز عواملی چون ضخامت لوله، سایز لوله, وزن و جنس لوله دخیل است. جنس لوله از عوامل مهم تر در تعیین قیمت است. لوله گاز به طول 6 متر فروخته می شود. 6 متر لوله گاز قیمتی بر مبنای جنس و وزن لوله مشخص می کند. هزینه های خاصی که در هنگام اجرای خط گاز قابل انتظار است همیشه به هر مورد بستگی دارد.به عنوان مثال: یک خط گاز به طول6 متر قرار است در یک خانه کشیده شود. 2 عدد دریچه، کانکتور و سوکت گاز مورد نیاز است.

هر متر لوله مسی ،یک شیر توپی گاز برای کنتورهای دو لوله با نمایشگر جریان گاز قیمتی دارد، هر شیر گاز اضافی، یک صفحه نصب کنتور گاز، مواد نصب، یک سوکت ایمنی تمام لوله گاز باید محاسبه و تعیین قیمت شوند. تخمین لوله گاز خانگی بسته به طول آن می باشد. این هزینه ها در هنگام گذاشتن خطوط گاز رایج است. نکاتی که در اجرای لوله گاز باید رعایت شود، بدون شرکت متخصص امکان پذیر نیست، زیرا خط گاز باید به طور حرفه ای نصب شود.

البته افرادی که خودشان آن را انجام می دهند می توانند کارهای اولیه را انجام دهند. متخصص، قیمت لوله گاز خانگی و همچنین شرایط عملیاتی و نگهداری لازم را در نظر می گیرد. هرگونه دخالت افراد غیر مجاز از خارج باید منتفی شود. هنگام مسیریابی خطوط، باید اطمینان حاصل شود که آنها تحت بارهای کششی یا فشاری قرار نمی گیرند.

 

قیمت خط گاز به تفصیل

هزینه های اتصال لوله گاز می تواند بسیار متفاوت باشد. می توانید ارزان ترین ارائه دهندگان گاز را پیدا کنید. هزینه های اجرای خط گاز و قیمت لوله گاز، اطلاعات مربوط به وجود خطوط گاز در منطقه مسکونی شما و امکان اتصال لوله گاز را می توان از تامین کننده انرژی منطقه ای خود یا سایت آهن دریافت کنید. قیمت های اتصال لوله گاز خانه بسیار متفاوت است.

از یک سو به ساختار قیمت منطقه ای و از سوی دیگر به شرایط محلی بستگی دارند. به این ترتیب باید با برنامه ریزی به جلو پیش بروید؛ اطلاعات لازم را از شرکت گازرسانی و سایت بازار آهن دریافت کنید. اکنون شما تعیین می کنید که کدام دستگاه ها در خانه خود باید با گاز کار کنند و بنابراین تعداد اتصالات گاز مورد نیاز و قیمت لوله گاز را مشخص می کنید. با این اطلاعات، سفارش را می نویسید و پیشنهادات قیمت لوله گاز را مقایسه می کنید. بهتر است یک قرار در محل نیز تعیین کنید و سپس شرکت را انتخاب کرده و سفارش دهید.

هزینه های اتصال خانه و قیمت لوله گاز

قیمت مناسب برای لوله کشی گاز بین اتصال از خط تغذیه و برای توزیع گاز در خانه تفاوت دارد. برای اتصال گاز یک خانه باید این هزینه ها را حساب کنید: قیمت مناسب برای لوله کشی گاز خانگی، هزینه و قیمت های توسعه یا هزینه های جانبی ساخت و ساز و اتصال لوله گاز معمولاً به صورت یک نرخ ثابت محاسبه می شود. قیمت دو نوع لوله روکار و توکار را بررسی کنید.

لوله گاز توکار در در ضخامت‌های 2.8 تا 4.8 میلی‌متری و لوله گاز روکار در ضخامت‌های 2.6 تا 4.88 میلی‌متر را مقایسه کنید؛ و تفاوت قیمتی را بررسی کنید . قیمت بسته به طول اتصال مورد نیاز متفاوت است. در این صورت هیچ شگفتی ناخوشایندی را تجربه نخواهید کرد. اگر خط تامین گاز از قبل در خیابان روبروی خانه شما اجرا شده، اتصال آنقدر گران نخواهد بود. در این مورد شما باید اتصال به شبکه تامین را حساب کنید.

قیمت لوله گاز خانگی

در صورتی که خطوط اتصال طولانی تری برای شما ضروری باشد، مبلغی به ازای هر متر برای نصب دریافت می شود. مقررات سختگیرانه برای لوله کشی گاز جهت اطمینان از ایمنی هنگام اتصال به گاز در نظر گرفته شده است . مداخله افراد غیرمجاز باید حذف شود. خطوط گذاشته شده نباید در معرض بارهای کششی یا فشاری قرار گیرند. همچنین الزامات فنی برای نصب گاز و مقررات ساختاری برای تخمگذار خطوط و لوله ها وجود داشته باشد.

شرکت متخصص شرایط عملیاتی دقیق را می داند و همچنین تعمیر و نگهداری منظم لازم را انجام می دهد. یکی از تامین کنندگان لوله ی گاز در کشور مرکز آهن است. قیمت لوله گاز خانگی را می توانید پیش از خرید از سایت مرکز آهن استعلام بگیرید و همینطور می توانید با تماس با کارشناسان مرکز آهن قیمت لوله گاز خانگی را جویا شوید.